topbella

Monday, July 11, 2011

Bila Aku Bosan...

arini seperti biasa kat opis..kebosanan melanda lagi..dh masuk 3 mggu,tapi still xdapat projek apa2..bosan sgt2 duk opis tanpa melakukan apa2...kerja aku tiap2 ari adalah main game or tgk citer..bahagiakan hidup?sape ckp bahagia?aku bosan giler..dah hampir giler...tapi arini aku x berapa bosan...sebab..aku ada aktiviti yang ingin di buat..iaitu...MENGEDIT GAMBAR..menggunakan software photoshop...xtahu la knp arini aku tiba2 jer rajin mengedit gambar..selalunya aku ni mls ckit bab2 mengedit ni..^_^

nk tengok x pic yang aku dh ciap edit?


ni la die picnya...



taraaaa!!!!
















0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo