topbella

Wednesday, October 7, 2009

Ya ALLaH...

sekarang ni aku ader kat pusat seni...
ngah 2nggu mmbe ak meeting..meeting exco kat dewan budaya...
dah lama ak x update blog ni..puas menunggu,tetiba jer rasa nak update blog..
bkn pe,utk meluahkan pe yang terbuka di dada...

sekarang ni aku dpt terlalu byk asgnment..1st time ak rasa ak hampir2 gila..terasa ingn jerit kat satu dnia,aku tnsion sgt2...di tambah lak ngn msalah ngn kwn2 menyebabkan ak jd lebih tertekan..tapi belajar jadi seorg yg lebih dwasa menyebabkan aku cuba utk berdiri kuat...walaupun kdg2 ak hampir2 tewas..

ternyata dunia diploma n dgree adalh satu dunia yg terlalu berbeza..btapa bznya ak shngga ak xder masa uutk pk tntng dr aku sndr..mse mkn hnya di ambil bila perut bnr2 lapa..
pena satu thp,ak terasa hmpr pitam..

pkkan asgnmnt yg perlu di submit mmbuatkan ak xdpt tdo mlm..
kol 6 pagi tdo n bgn kol 9pagi mmbuatkan ak bnr2 pnat..otak aku pnt sgt..cba bygkan bape jam ak tdo dlm sehari..ni baru sem 1..xtau sem2 yang mendatang mcmna..

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo