topbella

Sunday, July 18, 2010

CaNnOt SLeeP....=(

jam dah menunjukkan kol 3.10 am..tapi aku still xdpt nk melelapkan mata..xtau nape..aku memang penat,tapi xtau nape mte ini susah nk d lelapkan..rumate ak dh lama tdo...mgkin sekarang tengah bermimpi indah..esk klas kol 10..xtau knp sem ni aku xde mood nk p klas..xde mood nk wat asgnmnt..n xde mood utk segala2nya...aku cuba untuk membina kembali kekuatan yg masih ad...tapi aku still xblh....aku cuba untuk bngkit balik n jadi diri aku yg dulu......tapi setiap kali aku cuba untuk bangun,mse 2 juga lah akau akan tersungkur...aku tahu stiap yg berlaku dlm idup aku merupakan ujian drNya...sape aku utk menidakkn semua 2...cuba pe yg aku ingin skarang adalah kekuatan..kekuatan utk aku terus bangkit meneruskan kehidupan utk hari2 esok....pada Allah jua la tempat aku memohon...bukan kebahagiaan yg di cari..bukan jua kebahagiaan yang di ingini,,tapi..hanyala secebis kekuatan untuk aku bisa berdiri...aku ingin jadi seteguh karang...yg tetap utuh walau sekuat mana pun badai yg menimpa..itulah aku...



Broken Heart Myspace Comments
MyNiceProfile.com

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo