topbella

Sunday, July 18, 2010

Semerah Cinta Stilleto...


aku baru pas tengok citer semerah cinta stilleto..citer ni xla best sgt..tapi pas aku tgk citer ni..byk benda yang aku blaja darinya..antaranya...sapela kita untuk menghukum seseorg di atas kesilapan yg diorg lakukan...erm..walaupun aku x kuat n bukan la seorang yang pemaaf..tapi aku nak cuba untuk menjadi seorg yg pemaaf...aku harap aku leh jadi seorang yang pemaaf..


arini gak aku baru je ubah blog aku...jadi semakin menarik ckit..menarik ke?ye kot..hehhe..tibe2 je rindu kt kwn2 mse udm dlu...bila bukak blog ekin..semuanya berpecah..ikut aluan hidup msg2..ad yg dh berkerja dan ad gak yg smbung study...pape pun hrp diorg sntiasa hepi n succes slalu...


kla...aku nk p mndi ni..pasni nk kua mkn lak...k..c u next post..ddaaaaaaaaaaaaa=.=








0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo