topbella

Friday, November 26, 2010

DiA kAwAn aKu...

sebelum aku balik uma mlm ni..n sebelum aku berkesempatan utk menulis..
kt sini..n pada ari ini..aku ingin menceritakan kisah someone..die merupakan kawan aku..ye..kwn baik aku..walaupun ki2rang xpena jumpa..tapi aku ttp declare die sbg kwn bek aku..die cukup bek sgt2..

aku selalu pggl die dak gemok..die gemok ke??xla..die x gemok pn..tapi die comel..mcm teletubbies..=.=

tapi sygnya..ki2rg selalu gaduh..sbb mgkin pemikiran ki2rg xsme..die bersikap lebih mtg..tapi aku bersikap kebudak-budakan..lau org yg dh lama kenal aku..diorg akan tahu cmne perangai perangai aku..walaupn ki2rg selalu gaduh..tapi dlm mse yg sme..
ki2rg akan ok balik..

aku suke kwn ngn die...aku suke sembang ngn die..n dia selalu hadir dlm doa aku..
aku harap persahabatan aku ngn die akan kekal selamanya..

*walaupun aku tahu die xkn baca blog ni..tapi kat cni aku ttp nk gtau*
AWK..KITA..KAWAN...SAMPAI..BILA-BILA..

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo