topbella

Friday, March 4, 2011

NoThInG..


rsenya dah lama blog aku ni bersarang tanpa kisah2 hidup aku..mmg aku ni mls nk menaip..walaupn byk bnda yang berlaku kat aku....tapi mls lak nk menaip pnjg2..mgkin juga dh mmg sesuai ak jd budak media..dari jd budak sykologi yg kena baca buku yg tebal2 n tulis pjg2..walaupn sndr xfhm ap yg di tulis..

tapi..

jadi budak seni n media ni bkn satu yg mudah...kena ad kekuatan mental n fizikal..baru ley bergelar student art..ki2rg pn hampir gile sblm mncapai segulung ijazah..dengan projek yg melambak..sudah cukup wat idup kami tidak tenang..tidur sehari 4 jam?2 dh dikira bersykur dri xtdo lnsg...bygkn tdo kol 6 pg..klas kol 9 pg..xke mamai 2?

pena 1 ketika..aku xtdo slama seminggu...g kelas pn xnmpk lcrr..yg nmpak kt dlm kepala bnta n katil..n bintang yg asyik duk berlegar2 kt kepala..lau bersinar xpe gak...ni malap jer..huhu..
skrg ni aku ngah tggu bulan 4..xsbr rsenya nk submit semua projek..pas 2 ley la tdo puas2..

masuk bln 5 lak..dh start praktikal..kena ad kekuatan gak..sbb dengar citer..tmpat yang aku pegi ni tempat yg keje on call..lau bos suh balik kol 2 pg..kol 2pg la ki2rg kena keje..sbb 2 la kt c2 ckit je perkerja perempuan..mgkin perempuan xsesua dgn keadaan mcm 2..tapi x aku..aku jadikn sume 2 sbg cabaran..

yela..lau nk berjaya kenala kuat..tol x?

semoga kt sne t..aku dapat blja sesuatu yg aku xdpt kt cni...
wish me luck k...chaiyok2!!!


^_^

undr diri dulu..slmt mlm sume...miss u..

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo