topbella

Saturday, March 5, 2011

KaU TeTaP kAwaN AkU...


kat cni aku ingin menceritakan kisah seseorg....
walaupn aku tahu die xkn baca kisah ni..tapi aku sekadar ingin meluahkan ap yg terbuku kt hati aku...


dia merupakan seorang kawan..ye..die mmg kwan aku..aku mengenalinya melalui lama sosial..fb..walaupn aku xpena jumpa die..tapi aku tahu die seorg yg baik..die selalu tolong aku..kerana mgkin bidang kami yg sama..

tapi...

mlgnya..hari ini persahabatan kami telah ternoktah..aku sendiri yg menoktahkannya..alasannya??sbb aku xdpt time drinya..aku xdpt time ap yang telah dia buat..aku xdpt time..dia snggp membela perempuan tersebut n mengorbankan persahabatan kami...

sedih???
aku mmg sedih..tapi hakikatnya...semua telah terjadi..semua ego..ego untuk mengakui kesilapan diri..akibatnya..sebuah persahabatan yg suci terkorban..

malam ni..aku rindu akan die..aku rndu suara dia..sbb die selalu wat aku sorg yg bermotivasi..die sorg yg suke ketwa..dan aku rndu akan tawanya....masih aku ingt ag kata2nya..jgnla sedih..sbb ketawalah pengubat kesedihan..

tapi skrg ni..ketawanya telah pergi..pergi bersama sebuah persahabatan yg aku hrpkan kekal..tapi hancur..musnah..semudah 2....

walaupn die anggap aku bukan kwn die ag..tp bg aku die ttp kwn aku..dulu..arini...dan selamanya..

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo