topbella

Saturday, March 19, 2011

aPa iTu cIntA???


cinta...satu bnda yg abstrak...kita tidak memerlukan alasan yang kukuh utk mencintai seseorang..menyanyangi seseorang..kita mungkin akan mencintai seseorang yg cacat..miskin...jahat..atau sebagainya tanpa memerlukan alasan yang kukuh...cinta itu buta..

begitu juga aku...seperti org len..seperti gadis lain..aku juga pena jatuh cinta..pena terluka..tapi yang peliknya aku xpena melukai...knp?sbb aku terlalu menghargai ap itu cinta...

aku tak tahu knp..setiapa kali aku kapel..aku d khianati...kesetiaan yg aku berikan..tapi pengkhianatan yg aku dapat..kata teman..sebab aku terlalu baik..terlalu mnghargai..sbb 2 perasaan aku d mainkan..tapi knp????aku selalu tertnya2 dlm diri aku..ap yg di inginkan dlm isup seorg lelaki??kesetiaan?atau pengdustaan?knp bila punya kekasih yg setia,tergamak pula dia lukakan?knp bila sudah punya kekasih yg terlalu mudah mngalah,die ttp berpaling tadah?kenapa??kenapa??

kdg2..aku mulai kcwa pd lelaki..aku dh serik utk bercinta...aku dh takut utk memberi cinta aku pd mana2 lelaki..bagi aku..sume lelaki xley d percayai..xpela..walaupn tnpa cinta,aku msh boley berdiri..walaupn tnpa cinta,aku msh boley meneruskan idup ini dgn tabah..single is better..tak perlu myakiti n xperlu d sakiti..

dan sekarang..aku cuba utk ttp pintu ati aku pada mana2 cinta lelaki...aku ingin bahagia tanpa cinta....

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo