topbella

Tuesday, June 28, 2011

kalau awk benci saya...

tengahari ni..lps luch..aku ad bukak fb..selepas beberapa lama aku xbukak...tiba2 tergerak hati aku untuk cari someone..peliknya aku xdapat acces die...that mean,dia dh block aku dr fb nya..aku sedih sgt2...lau la skrg ni aku berada kt tempat yang xde sape2,dh lama air mte aku ni menitis..tapi aku tahu..dari dulu lagi aku dh bersedia untuk kehilangannya..untuk kehilangan persahabatan yang kami bina selama ini...


dahulu...

katanya...akula kawan baiknya..pernah dahulu beberapa kali persahabatan ini terputus oleh kerana salah fhm dan ketidak matangan aku n dia...tapi hnya sekejap...tali persahabatan ini tetap di sambung semula..


tapi...
itu semua dulu..sekarang ni..aku tahu...tali persahabatan aku n die xkn bersambung lagi..ketika aku menceritakan perkara sebenar n ap yang terjadi,aku sudah bersiap sedia untuk menerima sebarang kemungkinan yg terjadi...

ternyata...
aku kehilangan mu..aku kehilangan persahabatan kita..aku hilang segala2nya...sekelip mata!cuma sekelip mata!

aku tahu..kau mengundur diri..kerana silapku sendiri..mmg aku bersalah..mmg aku berdosa kerana mengkhianati persahabatan kita...mengkhianati sahabat sebaikmu...mungkin kau dan keluargamu akan membenciku seumur hidup..aku xmrh..aku xpena mrh andai diri ini di benci seumur hidupmu..mmg aku slh..aku yanh memulakan segalanya...


ketahuilah sahabat...
kalau kau membenciku..aku lebih benci akan diriku...
aku xmmpu nk maapkan diriku sndiri atas apa yang berlaku..
aku kesal sgt2...
cukup kesal...

kalau la masa boley di putar kembali..demi allah aku xkan lukakan hati2 mereka..


tapi sekarang..bukan peluang yang aku minta n harapkan darimu...
tapi cukupla SEBUAH KEMAAFAN...kerana ianya cukup bernilai buat diri ini...

sesungguhnya engkau mmg xlayak memiliki sahabat yang sejahat n sehina aku ini..


MAAFKAN AKU,SAHABAT...

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo