topbella

Monday, June 27, 2011

SeKaLi LaGi~

hari ni hari pertama aku praktikal yang ke2..kenapa aku maksudkan praktikal yang ke2?msti semua orang tertanya2 kn?sbbnya sebelum ni aku pernah praktikal kt satu tempat..tapi oleh sebab2 yang tidak dapat di elakkan,aku n kengkawan terpaksa mengundur diri dari tempat n bos yang neyerabutkan kepala...tambahan lak atas permintaan lecturer sndiri..ok..stop citer psl tmpt praktikal aku yang lama..

sekarang ni aku nk citer sal tempat pratikal aku yang baru..namanya MMSC..letaknya di serdang,selangor..betul2 sebelah ktm serdang...hari2 aku hnya perlu menaiki bas yang hnya tmbang 1rggit shaja..tapi bas kt sini btol2 mnyakitkan hati..menunggunya betul2 memerlukan keazaman n kesabaran yang tggi..bukan setakat 2 jam,3 jam pn belum tentu ag bas 2 akan dtg...

ok..berbalik pada tempat praktikal aku yang baru ni...sekarang ni aku tengah kebosanan menunggu supervisor dtg memberi taklimat tentang perkara yang perlu ki2rang lakukan sepanjang praktikal kt cni..tapi dari pg tdi,batang idung beliau belum nampak ag...


agak kebosanan aku arini...facebook xley bukak sbb di block...dahla ngntok...rse nak tdo jer kt cni..lambatnya kol 5.30...hihik...

0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo