topbella

Monday, June 27, 2011

MoNiNg...MoNiNg...DaN MoNiNg...

selamat pagi semua...sekarang aku baru jer masuk opis...awlkn?biasala semangat ckit..ehehe..sepatutnya masuk waktu kerje kol 8.30pg,tapi ki2rang terpaksa mengawalkan diri kerana takut tertinggal bas..hehehhe...

bekfest aku pagi ni juz roti ngn air kotak soya jer...mls la nk mkn berat2..jge badan..ehehhee...kat opis ni dah ramai yang sampai..mybe staf kt cni berdisiplin..keadaan kt cni jauh beza dengan opis aku yang lama..

mybe jd mcm 2 sbb bos kt c2 x terlalu tegas...sebebnarnya dulu,aku pn sorang gadis yang tidak suka terikat nagn peraturan..dengan disisplin..sebab 2 la,sepanjang belajar dulu,aku xpena n xsuke duduk ostel..tambahan lak mak aku xkasi duk ostel..even nak amek spm pun,aku stay kat uma jer..dalam klas aku,aku sorg jer yang x duduk ostel..

KENAPA AKU XSUKE DUDUK OSTEL???

sebab duk ostel ni banyak peraturan..makan kena ikut waktu...pergi skola kena ikut waktu..xley lewat...time makan pn kena ikut waktu..tapi aku ni jenis manusia yang xsuke terikat dengan masa...aku stdy time aku ada mood..xkire la kol wape skali pn...

tapi..2 sume dulu..lama kelamaan..aku jadi manusia yang semakin menghargai masa..sekarang aku tahu masa itu terlalu penting..lambat walaupun sesaat,masa akan meninggalkan kita jauh ke belakang...


0 comments:

SEBATANG PENA....SEBARIS TINTA...

Girls Myspace Comments
MyNiceProfile.com
Powered By Blogger

About Me

My photo
jerteh, terengganu, Malaysia
~WaLaU ApApUn yaNg TeRjAdI... BeRJaLaNLaH TaNpA HeNtI...~
 
My dReaM's..© DiseƱado por: Compartidisimo